سیستم های کسب درآمد قابل اعتماد کدامند؟! کسب درآمد،افزایش ترافیک سایت،افزایش بازدیدکننده
فروش اینترنتی کاندوم
.:: Your Adversing Here ::.
 

سیستم های کسب درآمد قابل اعتماد کدامند؟!

 

حتما در اینترنت با هزاران سایت و وبلاگی که مدعی کسب درآمد هستند برخورد داشته و حتما در برخی سایت های درآمدزا عضو شده اید.


در این مطلب میخواهم نام سیستم های 100% مطمئن را بیان کنم که به قول ما ایرانی ها میتوان قسم حضرت عباس (ع) را روی آنها خورد، به شما این اطمینان را میدهم خودم از این سایت ها درآمد خوبی داشته و دارم.

 

سیستم های کسب درآمد قابل اعتماد

 

یک سیستم کلاه بردار را هم معرفی کنم (با آنها کار کردم و هیچ پورسانتی پرداخت نکردند!!)



 

ابتدا سیستم ایران مارکت سنتر که در همین وب مفصل توضیح داده ام " اینجا کلیک کنید " با هزاران محصول متفاوت که هر روز اضافه میشود.


اغلب پورسانت ها بالای 40% کل قیمت!! می توانید با یک وبلاگ ساده و تخصصی محصولات مختلفی بفروشید و پورسانت بگیرید. (چگونه از یک وبلاگ ساده درآمد میلیونی داشته باشیم؟!)

 

 

 

دوم سایت شادلایف که فوق العاده عالی است. ببینید نمی خواهم برخی سیستم ها را بکوبم. ولی خودتون قضاوت کنید، فکر کنید یک مشتری هستید که از طریق یک وبلاگ وارد سیستم همکاری در فروش می شوید.


سیستم های کسب درآمد قابل اعتماد

 

اگر دقت کرده باشید در اکثر این سیستم ها یک شماره تلفن جهت پشتیبانی قرار دارد. این شماره تلفن به نفع مشتری است و به ضرر بازاریاب! به این دلیل که مشتری که تماس بگیرد ممکن است لینک بازاریابی شمارا به هر دلیلی نداند یا از مرورگر خود حذف کند.

 

یا اینکه با آن شماره در مواقع بعدی تماس بگیرد و آن لحظه خرید نکند، این مورد خیلی پیش می آید مخصوصا زمانی که مشتری سوالی داشته باشد.

 

 

در تماس تلفنی مدیر فروش لینک شمارا به مشتری نمی دهد، از بین هزاران لینک بازاریابی فقط آدرس سایت خودشان را به مشتری می گوید. امیدوارم توانسته باشم منظورم را ساده بیان کرده باشم.


سیستم شادلایف علاوه بر تمام محاسنی که قبلا توضیح داده ام. " اینجا را بخوانید " هیچ شماره تماسی برای مشتریان قرار نداده و فقط بعد از اتمام خرید و ثبت سفارش شماره پشتیبانی ظاهر می شود.


محصولات شادلایف به مراتب از سایرین ارزانتر بوده و این یعنی افزایش فروش و دریافت بیشتر پورسانت بازاریاب و مدیر فروش. 




و اما معرفی سیستم متقلب ...    


سیستمی که مدتی برای محصولات آنها بازاریابی کردم و هیچ پورسانتی پرداخت نکردند و هیچ جواب منطقی هم ندادند.

در صورتی که هزاران بازدید کننده به سایت مضخرف آنان ارسال کردم ایرناشاپ است!!

نمی خواستم نام ببرم ولی طبق قولی که به مدیر فروش آنها دادم گفتم نمی گذارم دیگران اشتباه مرا تکرار کنند. لذا از شما درخواست دارم اگر می خواهید در یک سیستم کلاه بردار عضو و فعالیت کنید.

ایرناشاپ گزینه خوبی است!! www.irnashop.org این سایت را هرگز نمی بخشم و پورسانت هایی که خوردند را حلال نمی کنم.


دوستانی که قبلا در آن عضو شده اند توصیه می کنم فقط با ایران مارکت سنتر و شادلایف کار کنید.



xn--lgbz5d

امین

xn--lgbz5d

http://xn--lgbz5d.loxblog.com

کسب درآمد،افزایش ترافیک سایت،افزایش بازدیدکننده

سیستم های کسب درآمد قابل اعتماد کدامند؟!

کسب درآمد،افزایش ترافیک سایت،افزایش بازدیدکننده

سئو،سئو و افزایش ترافیک،آموزش سئو،افزایش ترافیک سایت،افزایش بازدیدکننده سایت،بهینه سازی وب در گوگل. ساده ولی کاربردی برای تمام وب نویسان ایرانی امیدوارم تمام وبلاگ نویسان عزیز بتوانند طعم شیرین تجارت الکترونیک را بچشند و تجربیات خودرا در اختیار ما و دیگران قرار دهند. سئو،سئو و افزایش ترافیک،افزایش پیج رنک،ترفندهای گوگل،بالا بردن رتبه وب

کسب درآمد،افزایش ترافیک سایت،افزایش بازدیدکننده